fredag 4 september 2009

duvor och smultron och hortensia...

Imorgon är det Gretas dop...jag skall ha min duvblå vintage klänning, som jag fått av min man. Har spånat på vilken färg jag skulle ha på strumpbyxorna...RÖTT blev det! Jag älskar kombinationen av den duvblå tonen och den klarröda...och jag hittade ett par perfekt röda stumpbyxor på rean som matchade mitt favorit nagelack och läppstift....
...och så toppar jag klänningen med min fina blå vintage brosch, som min svägerska köpt till mig i New York...Nu är den stora frågan...va skall jag ha för skor?
Visst finns det en viss likhet mellan min mans födelsedags bukett och min brosch...

1 kommentar:

  1. Du kommer bli så fin! Det är så roligt att du startat din blogg! Du är så duktig på att hitta rätt känlsa.Hoppas att ni får en fin dag imorgon. Kram Kram

    SvaraRadera

Hej!!

Till alla ni som skriver i min blogg... Tack för din kommentar, den värmer:-)

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå:-)

Tack för att du tittar in idag, kom snart igen/ Vintagelover