onsdag 2 september 2009

diamonds are for ever...

En underbar 20-tals dekoration med kolstenar...ett helt fantastiskt hantverk!

...sätter den som en brosch på min fantastiska ros rosa handstickade topp. Den topp som jag fått av min kära vän , Birgitta Forslund, som jag samarbetat med i den underbara "Stickat och Virkat- vintage på svenska" boken...

...hon är så otroligt bra på att sticka och har designat flaer fina modeller till boken. Denna topp finns inte med i boken, men se en sådan fantasi och variation...om man ändå kunde sticka som dig B!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Till alla ni som skriver i min blogg... Tack för din kommentar, den värmer:-)

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå:-)

Tack för att du tittar in idag, kom snart igen/ Vintagelover