onsdag 13 mars 2013

bokstäver i mitt liv...


i veckan kom vi över dessa underbara neonbokstäver från en gammal matbutik här i min hemstad...jag har så många gånger gått förbi dessa när de satt på taket på butiken, lite off och sedan många år bortglömda. Kul att vi blev vid dem...men vad vi skall göra med dem vet vi inte ännu...många idéer på g



har prövat många sorters tandborstmuggar de senaste åren...glas (lätt att krossa både glaset och handfatet) bambu ( fint från början men sunkade till sig väldigt snabbt) senast har vi haft en superfin i emalj ( tappades i handfatet och små flagor lossnade som sedemera började den rosta) NU har jag köpt en mugg i melamin ,design: Arne Jacobsen, som jag fullständigt älskar och har goda förhoppningar om att både den och handfatet skall hålla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Till alla ni som skriver i min blogg... Tack för din kommentar, den värmer:-)

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå:-)

Tack för att du tittar in idag, kom snart igen/ Vintagelover