tisdag 26 februari 2013

nya och gamla muggar...

har varit uppe i Stockholm och jobbat en del på sista tiden, och då passar jag ju självklart på att köpa lite presenter att ta med mig hem till mina tre kära...


...nu senast köpte jag Ingela P Arrhenius Stockholmmuggar, superfina! Har under flera år varit anti muggar och pro koppar av alla de slag, men har nu fallit ner i muggträsket! Så nu åker Mormor och Morfars gamla muggar fram ut ur översta skåpet. Fina retromuggar som dessutom tar mig raka vägen tillbaka till mormor och morfars vällingdoftande kök i kungenskurva på 70-80 talet... 



köpte även med mig en fin ostbricka av porslin från Granit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Till alla ni som skriver i min blogg... Tack för din kommentar, den värmer:-)

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå:-)

Tack för att du tittar in idag, kom snart igen/ Vintagelover