söndag 26 augusti 2012

en stor påse karameller från myrorna...

fyndade som vanligt en massa underbart på myrorna i Borås...
denna gång bara till tjejerna, önskar dock att jag kunde förstora kläderna till min storlek ...för dryga 300 kr fick jag en härlig färgsprakande grund till höstgarderoben...
 kolla bara in denna otroliga handbroderade ull väst i de mest underbara färger, som trots att den är några storlekar för stor används flitigt av lilla R...
 60 tals virkad kjol och fina bruna skor...
två toppar och en kofta från underbara London märket 
 mina två lyckliga tjejer... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Till alla ni som skriver i min blogg... Tack för din kommentar, den värmer:-)

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå:-)

Tack för att du tittar in idag, kom snart igen/ Vintagelover