onsdag 9 mars 2011

Björk igen...


Hittade tyg från en av mina skol kollektioner på Textilhögskolan...jag jobbade med inspiration från sångerskan Björk och detta mönster kallades kalejdoskåp...


...jag har tidigare sålt stora härliga kuddar av detta tyg, men som vanligt har jag inga själv, här provade jag hur det kunde se ut om jag klär in kuddarna i lekrumssoffan med tyget...rätt fint faktiskt. De svarta ullkuddarna, på översta bilden, är från samma kollektion och den fina ullpläden är tillverkad och designad av Åsa Ohlsson som även har sytt de fina flaggspelet i taket...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!!

Till alla ni som skriver i min blogg... Tack för din kommentar, den värmer:-)

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå:-)

Tack för att du tittar in idag, kom snart igen/ Vintagelover