måndag 16 november 2009

stabilt igen...

det fanns två alternativ, antingen göra oss av med det rangliga bordet eller laga det...

...i helgen fick jag tummen ut och limma det gamla funkis bordet och äntligen fick jag användning för Morfar Göstas möbel tvingar...otroligt smidigt. Nu vill jag laga alla rangliga möbler vi har...

här är resultatet...jag passade på att lägga en underbar gammal asiatisk affisch under den fasade glasskivan. Bordet är som nytt och jag blir sugen på att fortsätta att pimpa rummet...

2 kommentarer:

  1. O va kul att du använt morfars grejer. Han skulle bli stolt!!
    Och va fint resultatet blev. Det kanske bor en liten tapetserare i dig...

    SvaraRadera

Hej!!

Till alla ni som skriver i min blogg... Tack för din kommentar, den värmer:-)

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå:-)

Tack för att du tittar in idag, kom snart igen/ Vintagelover