fredag 24 april 2009

Dockvagnarna i mitt liv

Denna skönhet hittade jag i småland. En helt underbar funkis dockvagn med skön patina.
Jag har gett den ett nytt liv genom att renovera den varsamt, och så har jag sytt en fin madrass i ny-gammalt madrass tyg. Nu kan dockan ligga skönt och åka med klass i vårvärmen. Denna finns att köpa på Göstas Koffert, i Alingsås, redan nu på Lördag 25/4.Först till kvarn.



Den här undebara dockvagnen räddade jag häromdagen. En granne skulle kasta den på tippen. Det är ju inte klokt...men nu kommer den att leva i många långa år

2 kommentarer:

  1. Skönt att du räddade den! Så fin! Vendela hade älskat den.

    SvaraRadera
  2. inte klokt verkligen inte klokt.
    bra att du hann rädda.

    SvaraRadera

Hej!!

Till alla ni som skriver i min blogg... Tack för din kommentar, den värmer:-)

Om du inte har en egen blogg eller en g-mailadress, klicka i Anonym så kan du skriva en rad ändå:-)

Tack för att du tittar in idag, kom snart igen/ Vintagelover